БЛИЗНЮК ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри педагогіки початкової освіти

 

 

<strong>Персональна інформація</strong><strong>Наукові соціальні мережі</strong><strong>Контакти</strong>

Посилання на україномовну та англомовну персональні сторінки:

https://kppo.pnu.edu.ua/близнюк-тетяна-олександрівна/

Контакти:

Електронна адреса – tetyana.blyznyuk@pnu.edu.uablyztan@yahoo.com

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Педагогічний факультет

кафедра педагогіки початкової освіти

м.Івано-Франківськ, вул.Бандери, 1, 308 каб.

тел.: +380342-75-09-12

вул.Мазепи 10, ауд 14 (навчально-методичний кабінет англійської мови)

Центр інноваційних освітніх технологій «PNU-EcoSystem»

м.Івано-Франківськ, вул.Шевченка 57, 233 каб.

Відомості про освіту

1998 року закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність “Англійська мова і література”, кваліфікація за дипломом: філолог, викладач англійської мови і літератури.

2012 року захистила кандидатську дисертацію на тему «Виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя» – 13.00.07 – теорія і методика виховання у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниця.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (2012 р.), вчене звання доцента (2013);

Загальний стаж роботи у вищих закладах освіти ІІІ-ІV рівня акредитації 19 років.

Підвищення кваліфікації та навчальні стажування у Європейських та вітчизняних університетах(за останні 5 років)::

  1. «Досвід навчання споріднених дисциплін на спеціалізації «Початкова освіта. Англійська мова» кафедри дошкільної і початкової освіти, Львівський національний університет імені Івана Франка планове стажування з “25” вересня 2017 року по “31” жовтня 2017 р.
  2. «Інноваційні інструменти онлайн-навчання» (27 акад. год.). Університет Деусто (м. Більбао, Іспанія), 19-23 березня 2018р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
  3. «21st skills – innovative learning» («Навички ХХІ ст. – інноваційне навчання») (31 акад. год). Краківська гірничо-металургійна академія (м. Краків, Республіка Польща), 10-13 квітня 2018 р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
  4. «Використання цифрових технологій у початковій освіті» – (31 акад. год). Кіпрський університет (м. Нікосія, Республіка Кіпр) – (32,5 акад.год.), 4-8 червня 2018 р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
  5. Партнерство у створенні дослідницьких середовищ для уроків у початковій школі з використанням платформи Go-Lab Ecosystem – 19.09.2018-21.09.2018 р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
  6. «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання: оцінювання результатів навчання, Відкрита школа як інноваційна екосистема, цифрові інструменти навчання». (32 акад. год). 11-14 березня 2019р., м. Переяслав-Хмельницький. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
  7. Go-Lab Ecosystem and inquiry learning: teaching critical thinking skills (32 академ. год.) спільно з експертами Кіпрського університету в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського, м Одеса. 13-16 травня 2019р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
  8. «Додатки Google в освітній діяльності» – за підтримки Академії цифрового розвитку, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені В.Стефаника», Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної держадміністрації, Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради спільно з Google Україна (20 академ. год.) – 4-6 листопада 2019. (сертифікат).

Відомості про професійну діяльність:

Автор понад 100 публікацій, з них: близько 70 наукового характеру (зокрема публікації у виданнях, що входять до наукометричної бази Web of Science з імпакт-фактором та у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України категорії Б), з них  одноосібна монографія, розділи до монографій, опубліковані в Україні та за кордоном; сертифікований тренер з підвищення цифрової компетентності науково-педагогічних працівників, учасник Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, вебінарів, тощо.

У команді Центру інноваційних освітніх технологій «PNU-EcoSystem» з 2019: сертифікований тренер із використання цифрових інструментів у навчальному процесі та освітніх інновацій.

Член у редколегії, літературний редактор і коректор журналу «Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences».

Член у редколегії монографії. Modern directions of improving the quality of pedagogical activity in the context of the educational modernization process. Monograph. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2022.

Співробітник творчої навчально-наукової лабораторії “Гірська школа Українських Карпат” з 2017 року.

Керівник наукового гуртка «SPEAK UP» «РОЗМОВЛЯЄМО АНГЛІЙСЬКОЮ» – мета – популяризація спеціалізації «Початкова освіта. Англійська мова і література» – зйомки відеороликів .

Міжнародна діяльність, участь у проєктах:

  1. У складі академічної групи з реалізації проекту ЄС ERASMUS+ КА2 № 586098-ЕРР-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, «Модернізація педагогічної вищої освіти за допомогою інноваційних методів викладання – МоРЕD», який присвячений модернізації навчальних планів педагогічних ВНЗ України шляхом впровадження найсучасніших методик викладання із використанням ІКТ та методів дослідження результатів. (2017-2021).
  2. Участь у міжнародному проекті з медіаграмотності для викладачів ЗВО та ІППО у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних досліджень та обмінів (IREX in Ukraine) у партнерстві з Академія Української Преси, Міністерство освіти і науки України за підтримки посольств Великої Британії та США (2019-2021)
  3. Учасник міжнародного проєкту “We want to speak Ukranian (A5 Children’s Picturebook) ініційованому ірландськими науковцями Bláithín Breathnach та Dr. Lindsay Myers (2022).

Дисципліни, які розробила та читає (дані на 2021-2022 н.р.):

Практичний курс англійської мови – для студентів ІІ курсу спеціальності 013 «Початкова освіта» заочної форми навчання.

Практичний курс англійської мови – для студентів ІV курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література» денної і заочної форми навчання.

Методика навчання англійської мови – для студентів ІІІ курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література» денної і заочної форми навчання.

Англійська література для дітей – для студентів ІІІ курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література» денної і заочної форми навчання.

Авторські методики навчання англійської мови – для студентів ІV курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література» денної і заочної форми навчання.

Країнознавство – для магістрів І курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література» денної і заочної форми навчання.

Іноземна мова професійного спілкування – для магістрів І курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література», «Початкова освіта» денної і заочної форми навчання.

Геокультурна наукова грамотність – для магістрів ІІ курсу спеціальності 013 «Початкова освіта. Англійська мова і література» денної і заочної форми навчання.

Інноваційні форми і методи та технології роботитехнології “перевернутого навчання”, технології “пірінгового оцінювання”, проблемно орієнтованого навчання, технології проектного навчання, технологія дослідницького навчання, технології побудови асоціативного куща (інтелект карти, майнд мепінгу), інтерактивні технології, мережеві та мультимедійні технології, та ін. Інструменти для роботи в мережевому середовищі, інструменти для роботи з електронними документами, Kahoot, Mentimeter – інструменти партнерської взаємодії, інструмент Steam Decks, платформа Go Lab, інструменти для дослідження та пошуку інформації, тощо. Комбіновані форми роботи на заняттях.

Посилання на на сайт дистанційного навчання

http://www.d-learn.pnu.edu.ua/index.php

 

Основні наукові та навчально-методичних публікації (2021-2022):

 

  1. Kachak, T., Blyznyuk, T., Krul, L., Voloshchuk, H., & Lytvyn, N. (2022). Investigación de literatura infantil: aspecto recepptivo-estético / Children’s literature research: receptive-aesthetic aspect. Apuntes Universitarios, 2022: 12 (3), July-September. pp. 76-93. ISSN: 2304-033

https://doi.org/10.17162/au.v12i3.1104

https://apuntesuniversitarios.upeu.edu.pe/index.php/revapuntes/article/view/1104/894

  1. Tetiana Kachak, Tetyana Blyznyuk, Olena Budnyk, Halyna Lemko. Development of future teachers’ media literacy: model of integration of media education into academic courses. Revista Inclusiones. Volumen 8–Número Especial – Abril / Junio 2021 pp. 115-129. ISSN 0719-4706.
  2. Kachak, Tetiana; Budnyk, Olena; Blyznyuk, Tetyana. Development of reading culture of school children: results of theoretical and empirical research. Revista Inclusiones Vol: 8 num Especial (2021): 62-76. (ISSN 0719-4706) https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/218
  3. Budnyk, O., Kachak, , Blyznyuk, T., Rostykus, N., & Boiko, H. (2021). Printed and e-book: problems of choice of modern students of the university. Revista Tempos e Espaços em Educação, 14(33), e15913. http://dx.doi.org/10.20952/revtee.v14i33.15913
  4. Marios Papaevripidou, Olena Budnyk, Tetyana Blyznyuk, Geogre Olympiou. Peculiarities of organization of pedagogical practice for future teachers of primary school in Ukraine and Cyprus: comparative analysis. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian national university. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences. – 9, no. 1 (2022), 82-91.
  5. Iryna Humeniuk, Tetyana Blyznyuk. Interdisciplinary coordination in the primary school teacher and educator training system. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian national university. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences. – Vol. 9, no. 1 (2022), 139-145.
  6. Tetyana Blyznyuk. Trainings as a kind of informal education and their efficiency for educational process: experience and prospects. Гірська школа українських Карпат: науково-методичний журнал. 2022. Вип. 26. С. 5-11.
  7. Tetyana Blyznyuk, Tetiana Kachak, Iryna Dutka. Formation of value orientations of school students in the context of language and literature education and distance learning. Scientific-pedagogical journal “Educational Horizons”. – 2022. – № 2 (23). – P. 19-21.
  8. Blyznyuk Tetyana, Olena Budnyk, Tetiana Kachak. Boom in distance learning during the coronavirus pandemic: challenges and possibilities. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian national university. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences. – 8, no. 1 (2021), 90-98.
  9. Tetyana Blyznyuk., Tetiana Kachak. Еffective means of formation of socio-cultural competence of junior school Гірська школа українських Карпат: науково-методичний журнал. 2021. Вип. 25. С. 48-53.
  10. Тetyana Blyznyuk. Defining and conceptualizing geocultural scientific literacy. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С.71-79. ISBN 978-966-640-497-1
  11. Тетяна Близнюк. Перспективи використання інформаційних та комунікаційних технологій у гірських школах Українських Карпат. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С.100-108. ISBN 978-966-640-497-1
  12. Тetyana Blyznyuk. Formation of teachers’ digital competence: domestic challenges and foreign experience Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С.144-151. ISBN 978-966-640-497-1.
  13. Blyznyuk, O. Trotsenko. Electronic educational resources as a means of formation of digital competence of primary school students in the process of online and offline education . Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 172-184. ISBN 978-966-640-497-1
  14. Tetyana Blyznyuk. Unsupervised use of gadgets as a cause of cyberbullying among primary school children . Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 221-232. ISBN 978-966-640-497-1
  15. Tetyana Blyznyuk. Еducational innovations and technological advancement in Еnglish language teaching: training teachers for NUS . Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 261-269. ISBN 978-966-640-497-1
  16. Tetyana Blyznyuk. Development of time management skills as an integral component of professional skills of future teachers of the XXI century. Modern directions of improving the quality of pedagogical activity in the context of the educational   modernization process. Monograph. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2022. 224-240.
  17. Близнюк Тетяна. Інноваційні методи у підготовці майбутніх учителів англійської мови в початковій школі. Інноваційні освітні технології в Новій українській школі: монографія / за ред. проф. О.Б. Будник. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 63-80. ISBN 978-966-640-498-8
  18. Tetyana Blyznyuk. Country Study: The United Kingdom, the United States of America. Second Edition. Textbook. Ivano-Frankivsk, 2022, 158 p.
  19. Tetyana Blyznyuk, Kateryna Fomin. Test your English. Textbook with tasks. Ivano-Frankivsk: Kushnir H.М., 2022. 274 p.
  20. Tetyana Blyznyuk. Geocultural Scientific Literacy. Textbook. Ivano-Frankivsk, 2021. – 103 p. ISBN 978-966-640-502-2
  21. Близнюк Т. Цифрові інструменти для онлайн і офлайн навчання. Навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. – 64 с. ISBN 978-966-640-499-5
  22. Tetyana Blyznyuk. Practical Grammar of English. Edition 2. Textbook. Ivano-Frankivsk: Publisher Kushnir H.М., 2021. 179 p. ISBN 978-617-7926-21-3

ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника»

Педагогічний факультет

кафедра педагогіки початкової освіти

м.Івано-Франківськ, вул.Бандери, 1, 308 каб.

вул.Мазепи 10, ауд 14 (навчально-методичний кабінет англійської мови)

E-mail:  tetiana.blyzniuk@pnu.edu.ua, bllyztan@yahoo.com

Тел.: +380342-75-09-12