МАГІСТЕРСЬКІ РОБОТИ

Положення про магістратуру

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ

2021-2022 н.р.

  1. Мобільні технології як засіб комунікативного розвитку молодшого школяра на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
  2. Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
  3. Розвиток інформаційної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі.
  4. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формуванням писемного мовлення молодшого школяра.
  5. Методика роботи з медіапродуктами на уроках української мови в 2 класі.
  6. Мовне портфоліо як засіб розвитку писемного мовлення учнів 3(4) класу на уроках української мови.
  7. Формування усного мовлення школярів на уроках української мови засобом сторітеллінгу.
  8. Формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра засобом Case-study.
  9. Формування аудіативних умінь учнів 1 (2, 3, 4) класів засобами інформаційних технологій (клас на вибір).
  10. Педагогічні умови навчання мови й мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
  11. Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів.
  12. Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності сучасних молодших школярів.
  13. Формування наскрізного вміння читання з розумінням засобом візуалізації.
  14. Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей на уроках української мови.
  15. Використання додатків Google на уроках української мови як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.
  16. Впровадження інтегративного підходу до навчання української мови другокласників.
  17. Формування вмінь молодших школярів взаємодіяти письмово на уроках української мови за допомогою інтернет-сервісів.
  18. Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобом кейс-технології.
  19. Навчання мови й мовлення учнів молодших класів засобом технології майндмепінгу.
  20. Розвиток креативного мислення на уроках української мови в 1 (2.3.4) класі.
  21. Розвиток інформаційної культури молодших школярів на уроках словесності.
  22. Розвиток усного мовлення учнів молодшого шкільного віку на уроках української мови засобом мобільних технологій.
  23. Дидактичні умови використання кооперативних форм навчальної діяльності на уроках природознавства.
  24. Доповнена реальність як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
  25. Дидактичні умови становлення творчої особистості молодшого школяра засобом інтернет-сервісів.
  26. Розвиток мовлення молодших школярів засобом віртуальних екскурсій (подорожей).
  27. Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами наративних технологій.
  28. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
  29. Виховання основ національної свідомості молодших школярів у навчальній діяльності.
  30. Формування навичок самостійної роботи у молодшого школяра в навчально-виховному процесі.
  31. Соціальне становлення особистості молодшого школяра у навчальній діяльності.
  32. Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.
  33. Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодшого школяра.
  34. Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра.
  35. Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності.
  36. Взаємодія вчителя і батьків як чинник успішної навчальної діяльності  учня початкової школи.
  37. Виховання інтелектуальних якостей дитини в сім’ї.
  38. Дидактична гра як засіб інтелектуального розвитку учнів початкових класів.
  39. Інтелектуальний розвиток молодших школярів засобами народної педагогіки.
  40. Інформаційно-комп’ютерні технології навчального процесу як засіб формування пізнавального інтересу учнів початкової школи.
  41. Колективна творча справа як засіб організації суспільно корисної життєдіяльності учнів молодшого шкільного віку.
  42. Морально-етичне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки у навчально-виховному процесі.
  43. Особливості індивідуальної роботи з учнями початкової школи з девіантною поведінкою.
  44. Особливості педагогічного спілкування вчителів початкової школи з вихованцями.
  45. Педагогічні основи роботи класовода з неблагополучними сім’ями.
  46. Українські народні традиції та обрядовість у системі національного виховання сучасної початкової школи.
  47. Формування духовно-етичних цінностей молодших школярів засобами телебачення.
  48. Формування знань про здоровий спосіб життя у дітей молодшого шкільного віку засобами сімейного виховання.
  49. Формування в учнів молодшого шкільного віку навичок спілкування в системі соціальних взаємостосунків
  50. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови.
  51. Патріотичне виховання молодших школярів засобами художньої літератури.
  52. Формування у молодших школярів системи гуманістичних цінностей.
  53. Особливості використання технології ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної початкової освіти.
  54. Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами.
  55. Розвиток образного мовлення учнів молодшого шкільного віку на уроках літературного читання.
  56. Літературний розвиток молодших школярів на етапі літературознавчої пропедевтики в початковій школі засобами літератури рідного краю.
  57. Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності.
  58. Використання на уроках математики народознавчого матеріалу як засобу мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи.
  59. Нестандартні уроки математики як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів.
  60. Ідеї патріотичного виховання у творчій спадщині Григорія Ващенка.
  61. Виховні традиції українського козацтва як засіб формування патріотичних почуттів учнів молодшого шкільного віку.
  62. Особливості виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї і школі.
  63. Формування морально-етичних суджень молодших школярів у процесі роботи на художнім твором на уроках літературного читання.
  64. Особливості застосування інформаційних технологій на уроках математики в початкових класах.
  65. Формування читацького інтересу молодших школярів засобами дитячої художньої книги.
  66. Формування ключової компетентності «вміння вчитися» із застосуванням технології Vepa в початковій школі.
  67. Розвиток у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання електронного ресурсу LearningApps (клас за вибором студента).
  68. Ігри на уроках математики впочатковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента).
  69. Формування вміння вчитися в учнів початкової школи за допомогою технології «Перевернутий клас» на уроках української мови (клас за вибором студента).
  70. Упровадження STEM-технології в процес навчання природознавства в початковій школі.
  71. Формування в першокласників вміння усного рахунку із застосуванням методик НУШ.
  72. Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач
    (1-2 клас).
  73. Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу.
  74. Застосування середовища GeoGebra на уроках математики у 1-2 класі під час вивчення тем змістової лінії «Просторові відношення. Геометричні фігури».
  75. Формування в учнів початкової школи вміння використовувати різні одиниці вимірювання величин у процесі розв’язування практично-зорієнтованих задач (клас за вибором студента).
  76. Застосування мобільного додатку Kahoot для розвитку вмінь розв’язувати рівняння з однією змінною у 2 класі.
  77. Розвиток вмінь обчислювати значення виразів без дужок і з дужками учнів 3-4 класів із використанням електронного ресурсу H5P.
  78. Типові порушення лексичних норм у мовленні учнів 3 класу та методи їх усунення.
  79. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь під час вивчення речення і тексту в 4 класі.
  80. Використання ситуативно-рольових вправ і завдань як засіб реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в 4 класі.
  81. Робота над реченням як засіб формування комунікативно-творчої особистості учня 4 класу.
  82. Формування в учнів 3 класу умінь здійснювати самоперевірку і редагування власних писемних висловлювань.
  83. Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь учнів 4 класу під час вивчення теми «Іменник».
  84. Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь учнів 4 класу під час вивчення теми «Займенник».
  85. Розвиток аудіативних умінь в учнів 3 класу.
  86. Формування текстологічних і текстотворчих умінь на уроках читання в 4 класі.
  87. Удосконалення культури мовлення учнів 4 класу під час вивчення частин мови.
  88. Формування в учнів 3 класу уміння самостійно складати власні висловлювання залежно від різних комунікативних завдань.
  89. Формування у першокласників позитивних мотивів до читання на уроках роботи з дитячою книжкою.
  90. Розвиток діалогічного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобами групової взаємодії (клас на вибір).
  91. Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
  92. Формування громадянської компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
  93. Особливості викладання математики в умовах Нової української школи.
  94. Дидактичні умови формування математичних понять в учнів початкових класів в світлі вимог Нової української школи
  95. Підготовка майбутніх учителів до формування пізнавальної активності молодших школярів засобом диференційованого навчання.
  96. Використання мережевих технологій в освітньому процесі початкової ланки освіти.
  97. Патріотичне виховання учнів початкових класів в умовах Нової української школи.
  98. Формування інформаційної культури учнів початкових класів в умовах Нової української школи.
  99. Формування пізнавального інтересу учня на інтегрованих уроках в рамках концепції НУШ.
  100. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти у процесі формування в учнів 1-го класу цілісного сприйняття природи.
  101. Підготовка майбутніх вчителів до еколого-краєзнавчої діяльності в Новій українській школі.
  102. Навчання природознавства на основі екологічного підходу в початковій ланці освіти.
  103. Розвиток спостережливості як засіб формування природознавчої компетентності учнів початкових класів.
  104. Формування культури спілкування молодших школярів з однолітками у позакласній діяльності.
  105. Педагогічні умови формування гендерної культури молодших школярів восвітній діяльності початкової школи.
  106. Педагогічні умови досягнення успіху дітьми в умовах НУШ.
  107. Адаптація дітей до умов НУШ.
  108. Формування моральних цінностей у молодших школярів засобами моделювання педагогічних ситуацій.
  109. Розвиток креативності мислення молодших школярів у процесі пізнавальної діяльності на уроках природознавства.
  110. Формування творчої особистості на уроках природознавства в умовах компетентнісної освіти.

Завідувач кафедри

педагогіки початкової освіти                                                                         Оліяр М.П.