Положення про магістратуру
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ
2021-2022 н.р.
- Мобільні технології як засіб комунікативного розвитку молодшого школяра на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
- Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
- Розвиток інформаційної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі.
- Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формуванням писемного мовлення молодшого школяра.
- Методика роботи з медіапродуктами на уроках української мови в 2 класі.
- Мовне портфоліо як засіб розвитку писемного мовлення учнів 3(4) класу на уроках української мови.
- Формування усного мовлення школярів на уроках української мови засобом сторітеллінгу.
- Формування ключової комунікативної компетентності молодшого школяра засобом Case-study.
- Формування аудіативних умінь учнів 1 (2, 3, 4) класів засобами інформаційних технологій (клас на вибір).
- Педагогічні умови навчання мови й мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
- Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів.
- Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності сучасних молодших школярів.
- Формування наскрізного вміння читання з розумінням засобом візуалізації.
- Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей на уроках української мови.
- Використання додатків Google на уроках української мови як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.
- Впровадження інтегративного підходу до навчання української мови другокласників.
- Формування вмінь молодших школярів взаємодіяти письмово на уроках української мови за допомогою інтернет-сервісів.
- Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобом кейс-технології.
- Навчання мови й мовлення учнів молодших класів засобом технології майндмепінгу.
- Розвиток креативного мислення на уроках української мови в 1 (2.3.4) класі.
- Розвиток інформаційної культури молодших школярів на уроках словесності.
- Розвиток усного мовлення учнів молодшого шкільного віку на уроках української мови засобом мобільних технологій.
- Дидактичні умови використання кооперативних форм навчальної діяльності на уроках природознавства.
- Доповнена реальність як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
- Дидактичні умови становлення творчої особистості молодшого школяра засобом інтернет-сервісів.
- Розвиток мовлення молодших школярів засобом віртуальних екскурсій (подорожей).
- Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами наративних технологій.
- Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
- Виховання основ національної свідомості молодших школярів у навчальній діяльності.
- Формування навичок самостійної роботи у молодшого школяра в навчально-виховному процесі.
- Соціальне становлення особистості молодшого школяра у навчальній діяльності.
- Організація самостійної роботи як засіб підвищення ефективності засвоєння знань та умінь в початковій школі.
- Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодшого школяра.
- Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра.
- Формування самооцінки у молодших школярів як умова їх навчальної активності.
- Взаємодія вчителя і батьків як чинник успішної навчальної діяльності учня початкової школи.
- Виховання інтелектуальних якостей дитини в сім’ї.
- Дидактична гра як засіб інтелектуального розвитку учнів початкових класів.
- Інтелектуальний розвиток молодших школярів засобами народної педагогіки.
- Інформаційно-комп’ютерні технології навчального процесу як засіб формування пізнавального інтересу учнів початкової школи.
- Колективна творча справа як засіб організації суспільно корисної життєдіяльності учнів молодшого шкільного віку.
- Морально-етичне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки у навчально-виховному процесі.
- Особливості індивідуальної роботи з учнями початкової школи з девіантною поведінкою.
- Особливості педагогічного спілкування вчителів початкової школи з вихованцями.
- Педагогічні основи роботи класовода з неблагополучними сім’ями.
- Українські народні традиції та обрядовість у системі національного виховання сучасної початкової школи.
- Формування духовно-етичних цінностей молодших школярів засобами телебачення.
- Формування знань про здоровий спосіб життя у дітей молодшого шкільного віку засобами сімейного виховання.
- Формування в учнів молодшого шкільного віку навичок спілкування в системі соціальних взаємостосунків
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови.
- Патріотичне виховання молодших школярів засобами художньої літератури.
- Формування у молодших школярів системи гуманістичних цінностей.
- Особливості використання технології ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної початкової освіти.
- Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими потребами.
- Розвиток образного мовлення учнів молодшого шкільного віку на уроках літературного читання.
- Літературний розвиток молодших школярів на етапі літературознавчої пропедевтики в початковій школі засобами літератури рідного краю.
- Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності.
- Використання на уроках математики народознавчого матеріалу як засобу мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи.
- Нестандартні уроки математики як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів.
- Ідеї патріотичного виховання у творчій спадщині Григорія Ващенка.
- Виховні традиції українського козацтва як засіб формування патріотичних почуттів учнів молодшого шкільного віку.
- Особливості виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім’ї і школі.
- Формування морально-етичних суджень молодших школярів у процесі роботи на художнім твором на уроках літературного читання.
- Особливості застосування інформаційних технологій на уроках математики в початкових класах.
- Формування читацького інтересу молодших школярів засобами дитячої художньої книги.
- Формування ключової компетентності «вміння вчитися» із застосуванням технології Vepa в початковій школі.
- Розвиток у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання електронного ресурсу LearningApps (клас за вибором студента).
- Ігри на уроках математики впочатковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента).
- Формування вміння вчитися в учнів початкової школи за допомогою технології «Перевернутий клас» на уроках української мови (клас за вибором студента).
- Упровадження STEM-технології в процес навчання природознавства в початковій школі.
- Формування в першокласників вміння усного рахунку із застосуванням методик НУШ.
- Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач
(1-2 клас). - Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу.
- Застосування середовища GeoGebra на уроках математики у 1-2 класі під час вивчення тем змістової лінії «Просторові відношення. Геометричні фігури».
- Формування в учнів початкової школи вміння використовувати різні одиниці вимірювання величин у процесі розв’язування практично-зорієнтованих задач (клас за вибором студента).
- Застосування мобільного додатку Kahoot для розвитку вмінь розв’язувати рівняння з однією змінною у 2 класі.
- Розвиток вмінь обчислювати значення виразів без дужок і з дужками учнів 3-4 класів із використанням електронного ресурсу H5P.
- Типові порушення лексичних норм у мовленні учнів 3 класу та методи їх усунення.
- Формування комунікативно-мовленнєвих умінь під час вивчення речення і тексту в 4 класі.
- Використання ситуативно-рольових вправ і завдань як засіб реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в 4 класі.
- Робота над реченням як засіб формування комунікативно-творчої особистості учня 4 класу.
- Формування в учнів 3 класу умінь здійснювати самоперевірку і редагування власних писемних висловлювань.
- Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь учнів 4 класу під час вивчення теми «Іменник».
- Розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь учнів 4 класу під час вивчення теми «Займенник».
- Розвиток аудіативних умінь в учнів 3 класу.
- Формування текстологічних і текстотворчих умінь на уроках читання в 4 класі.
- Удосконалення культури мовлення учнів 4 класу під час вивчення частин мови.
- Формування в учнів 3 класу уміння самостійно складати власні висловлювання залежно від різних комунікативних завдань.
- Формування у першокласників позитивних мотивів до читання на уроках роботи з дитячою книжкою.
- Розвиток діалогічного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобами групової взаємодії (клас на вибір).
- Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
- Формування громадянської компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в 2(3,4) класі (клас на вибір).
- Особливості викладання математики в умовах Нової української школи.
- Дидактичні умови формування математичних понять в учнів початкових класів в світлі вимог Нової української школи
- Підготовка майбутніх учителів до формування пізнавальної активності молодших школярів засобом диференційованого навчання.
- Використання мережевих технологій в освітньому процесі початкової ланки освіти.
- Патріотичне виховання учнів початкових класів в умовах Нової української школи.
- Формування інформаційної культури учнів початкових класів в умовах Нової української школи.
- Формування пізнавального інтересу учня на інтегрованих уроках в рамках концепції НУШ.
- Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти у процесі формування в учнів 1-го класу цілісного сприйняття природи.
- Підготовка майбутніх вчителів до еколого-краєзнавчої діяльності в Новій українській школі.
- Навчання природознавства на основі екологічного підходу в початковій ланці освіти.
- Розвиток спостережливості як засіб формування природознавчої компетентності учнів початкових класів.
- Формування культури спілкування молодших школярів з однолітками у позакласній діяльності.
- Педагогічні умови формування гендерної культури молодших школярів восвітній діяльності початкової школи.
- Педагогічні умови досягнення успіху дітьми в умовах НУШ.
- Адаптація дітей до умов НУШ.
- Формування моральних цінностей у молодших школярів засобами моделювання педагогічних ситуацій.
- Розвиток креативності мислення молодших школярів у процесі пізнавальної діяльності на уроках природознавства.
- Формування творчої особистості на уроках природознавства в умовах компетентнісної освіти.
Завідувач кафедри
педагогіки початкової освіти Оліяр М.П.