Команда викладачів кафедри педагогіки початкової освіти – професор Олена Будник, доценти Інна Червінська та Тетяна Близнюк – взяла активну участь у навчальних тренінгах, які з 13 по 16 травня ц.р. проводили партнери з Кіпрського університету у рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) у Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського».
У процесі організації навчальних студій для викладачів українських партнерських університетів значна увага була приділена використанню інноваційних методів викладання в освітньому процесі, зокрема організації дослідницького навчання предметів STEAM. Предметом активної дискусії стали питання щодо проведення навчальних експериментів у групах, кооперативного навчання та ролі вчителя в його організації, технології колаборації при створенні дослідницьких середовищ навчання на платформі Go-Lab. Учасники тренінгу навчились проектувати, створювати та використовувати дослідницькі навчальні середовища відповідно до проведених емпіричних досліджень, ознайомились із етапами дослідницького навчання, вимогами до навчального контенту ILS (Inquiry Learning Space), можливостями організації групової роботи при проведенні досліджень, технічною та методологічною підтримкою на всіх етапах виконання цих завдань. Жваве обговорення супроводжувало процес представлення групових ILS-проектів, які можуть бути впроваджені в освітній процес закладів загальної середньої освіти.
Не менш захоплювальними були практичні завдання з використання цифрових інструментів для розвитку критичного мислення, а також представлення досвіду організації практико зорієнтованого навчання майбутнього вчителя в університетах Республіки Кіпр та ін. Як зауважила керівник академічної групи проекту «MOPED» професор Олена Будник, результати тренінгів є корисними для викладачів, які готують майбутніх педагогів для Нової української школи, і будуть використані у процесі розроблення нових курсів, впровадження яких на факультеті заплановано вже з нового навчального року. По завершенню тренінгів всі учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.