Онлайн-тренінги для вчителів закладів загальної середньої освіти області з підвищення педагогічної майстерності “Нові виклики дистанційного та змішаного навчання” пройшли на базі університетського Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» впродовж 10-12 грудня. Загалом їх учасниками стали 115 педагогів.
Предметом обговорення на заняттях були актуальні питання теорії та методики використання цифрових інструментів і ресурсів у роботі з учнями у форматі онлайн та офлайн. Зокрема, докторка педагогічних наук, професорка Олена Будник ознайомила учителів із питанням цифровізації та новими викликами, що постали перед українською освітою в умовах пандемії коронавірусу. Вона також продемонструвала можливості Центру ІОТ «PNU EcoSystem» щодо опанування цифровими інструментами для навчання з використанням новітнього технічного обладнання. Професорка Олена Будник також наголосила на потребі використання технологій віртуальної реальності у дистанційному навчанні школярів, проведення експериментів у віртуальних лабораторіях тощо.
Можливості здійснення зворотного зв’язку з аудиторією, тестування та опитування учнів на платформі Kahoot представила в ході онлайн-тренінгів кандидатка педагогічних наук, доцентка Тетяна Близнюк. Тренерка звернула увагу вчителів на важливість розвитку навичок соціалізації учнів (“soft skills”) та запропонувала низку інтерактивних вправ для розвитку критичного мислення.
Питання розвитку медійної грамотності розкрила спікерка Інна Червінська, кандидатка педагогічних наук, доцентка. Вона, зокрема, звернула увагу учасників онлайн-тренінгів методам протидії маніпуляціям і фейкам, використанню якісного медіаконтенту в освітній діяльності.
Методи та прийоми роботи із SMART-технологіями представив кандидат технічних наук Михайло Котик. Педагоги навчилися створювати Smart-контент з допомогою сервісу Smart Suite Online, побувавши у ролі учнів, брали участь у багатьох видах активності з допомогою мобільних пристроїв.
Всі учасники онлайн-тренінгів отримали сертифікати про підвищення кваліфікації обсягом 30 академічних годин і виявили бажання подальшої співпраці.