Доцентка кафедри Оксана Цюняк разом із студентами груп ПО(ск)-11 та ПО(ск)-21 спеціальності Початкова освіта взяли участь у вебінарі “Теоретичні і методичні засади професійного і особистісного розвитку вчителя в контексті НУШ”, організованим відділом теорії і практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.
З доповідями виступили: доктор педагогічних наук, професор Лавріненко Олександр Андрійович та доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Султанова Лейла Юріївна.
У виступах доповідачі зазначили, що у системі Нової української школи провідне місце належить учителям нової формації, котрі перебувають в авангарді суспільних і освітніх перетворень, успішних, умотивованих, компетентних, які є агентами змін. Саме такі вчителі виконують в освітньому процесі ролі наставників, фасилітаторів, консультантів, менеджерів, мають академічну свободу, володіють навичками випереджувального проєктного менеджменту (планування й організації навчання, розроблення навчально-методичного забезпечення, оцінювання тощо), самостійно й творчо здобувають інформацію, організовують дитиноцентрований процес. Також закцентувано увагу на тому, що від педагога, котрий працює в системі оновленої освіти, вимагається глибоке знання змістовних аспектів, нових наукових концепцій матеріалу, що викладається, а також високого рівня педагогічної майстерності, яка є важливим чинником впливу на формування належного рівня загальної культури суспільства, і особистості зокрема.
Здобувачі вищої освіти педагогічного факультету взяли участь у обговоренні актуальних питань переосмислення соціальної і професійної місії вчителя Нової української школи, педагога-майстра, формування у нього професійної готовності до участі в інноваційних освітніх процесах, постійного професійного розвитку та рефлексії власної професійної практики.