25.02.2021 відбулася настановча нарада з питань організації та проведення виробничої (асистентської) практики магістрів спеціальності «Початкова освіта».
Факультетські керівники-методисти ‒ професор кафедри фахових методик і технологій початкової освіти Качмар О.В. та доцент кафедри педагогіки початкової освіти Сливка Л.В. ‒ поділилися інформацією щодо термінів і системи оцінювання практики та структурних її компонентів, до яких залучили співпрацю із керівником магістерської роботи (проведення не менше двох лекційних і двох практичних занять із студентами спеціальності «Початкова освіта» з подальшим представленням проведеної роботи науковому керівнику у формі, яку керівник магістерської роботи вимагає, оформлення документації виробничої (асистентської) практики за наданим зразком).
Своєю чергою, викладачі-методисти з педагогіки (кафедри педагогіки початкової освіти ‒ Гуменюк І.М., Наконечна Л.Б., Сливка Л.В., Червінська І.Б.; кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика: Завгородня Т.К., Ковальчук В.М., Прокопів Л.М., Салига Н.М., Стинська В.В.) репрезентували вимоги щодо реалізації завдань з педагогіки за вибором студента, а саме: Створити анкетування (учнів, студентів) за темою магістерського дослідження в google формі або у форматі Word, підготовка «творчого проєкту» щодо алгоритму підготовки і проведення виховного заходу зі студентами із застосуванням інноваційних виховних технологій, тестові завдання з профорієнтації тощо.
Викладачі кафедри соціальної психології, Пілецька Л.С. і Сметаняк В.І., озвучили завдання з психології ‒ скласти психолого-педагогічну характеристику групи студентів та визначити плюси і мінуси дистанційного навчання.
Учасниками зустрічі стали старости груп магістрів денної і заочної форми навчання (Котурбаш Наталія (ПО-11), Стрельченко Ірина (ПО-12), Головата Мар’яна (ПОДОзм-11), Гарасимчук Інна (ПОДОзм-12), Луців Ірина (ПОІзм-13), Шкварчук Анастасія (ПОАзм-14), Соловій Тетяна (ПОПзм-15), Соломон Оксана (ПОІнклзм-15), які після настановчої наради провели он-лайн зустрічі із студентами своїх груп, поділилися з ними отриманою на нараді інформацією і створили вайбер-групи для обміну думками та розв’язання питань, які, можливо, будуть виникати впродовж практики