27 січня 2022 року підписано угоду про продовження співпраці Прикарпатського національного університету та Державної вищої професійної школи в м. Хелмі. Кафедра педагогіки початкової освіти вже більше десятка років плідно співпрацює з польськими колегами. Співпраця кафедри з Державною вищою професійною школою в м. Хелм розпочалася у 2008 р. в рамках проєкту «Гірська школа Українських Карпат: стан, проблеми, перспективи розвитку».
З 2011 відповідно до укладеної угоди між університетами визначено тему співробітництва: «Професійна підготовка педагогічних кадрів за умов реформування системи освіти в Україні та Польщі». Основними напрямами міжнародного співробітництва є: участь у спільних проєктах (українсько-польський проект з обміну студентами «Культура, історія, традиції: у пошуках спільних цінностей» в рамках Polsko-Ukraińskoj Rady Wymiany Młodzieży за підтримки FRSE (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji) (2016 р.); спільний науково-дослідницький проєкт кафедри педагогіки початкової освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» та кафедри педагогіки Державної вищої професійної школи в м. Хелм (Республіка Польща) з проблеми розвитку педагогічної творчості фахівця (2016-2018 рр.); участь в організації та проведенні міжнародних конференцій (III Міжнародна науково-практична конференція «Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону» (2017 р.); Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції» (2018 р.); науково-практична конференція з міжнародною участю «Теоретико-прикладні аспекти сучасної педагогічної науки і освіти: європейський вектор» (2019 р.); участь в організації та проведенні міжнародних наукових, науково-методичних та науково-практичних семінарів (міжнародний науково-методичний семінар «Професійна підготовка педагогічних кадрів за умов реформування системи освіти в Україні та Польщі» (2017 р.); міжнародний науковий семінар «Пріоритетні напрями модернізації освіти в Україні: реалії, перспективи» (2018 р.); проведення лекцій викладачами Державної вищої професійної школи в м. Хелм для студентів педагогічного факультету (професор Галина Бейгер (2018, 2019 рр.), професор Павел Скжидлевскі (2019 р.); публікація наукових праць викладачів кафедри педагогіки початкової освіти у виданнях «Scientia», «Vocational training some problems and contexts», «Współczesne Strategie i Wyzwania Еdukacyjne», «Scientific Bulletin of Chełm. Section of Pedagogy» Державної вищої професійної школи в м. Хелм та польських викладачів і студентів у фаховому виданні «Гірська школа Українських Карпат»; членство науковців Державної вищої професійної школи в м. Хелм у редколегії фахового видання «Гірська школа Українських Карпат» (проф. Пьотр Мазур) та науковців кафедри педагогіки початкової освіти у редколегіях польських видань «Scientia», «Scientific Bulletin of Chełm» (проф. Будник О.Б.), «Vocational training some problems and contexts» (доц. Русин Г.А.); міжнародні стажування викладачів кафедри педагогіки початкової освіти у Державній вищій професійній школі в м. Хелм (Оліяр М.П., Будник О.Б., Русин Г.А., Червінська І. Б.); участь студентів Державної вищої професійної школи в м. Хелм у щорічній студентській науково-практичній інтернет-конференції «Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи» із друком статей і тез доповідей у збірниках матеріалів конференції; організація і проведення студентських наукових та науково-методичних семінарів (міжнародний студентський семінар «Забезпечення цілісного розвитку дитини» (2019 р.); міжнародний науково-методичний семінар «Науково-дослідницька діяльність студентів як чинник становлення конкурентоздатного фахівця ХХI століття» (2021 р.); з 2014 під патронатом начальника відділу зовнішніх відносин Державної вищої професійної школи в м. Хелм Зигмунта Гардзінського студенти педагогічного факультету мали можливість проходити ознайомлювальну практику в школі № 11 ім. Ірени Сендлерової (м. Хелм), вивчати особливості польської початкової освіти, брати участь у круглих столах з учителями, спілкуватися з учнями, проводити фрагменти уроків, відображати результати проведених досліджень у магістерських роботах.
Сподіваємося, що ці та інші напрями нашої міжнародної співпраці з польськими колегами будуть і надалі міцнішати та розвиватися.