25 березня 2021 року магістрантка спеціальності «Початкова освіта» Наталія Котурбаш провела вебінар на тему «Як говорити з дітьми про алкоголь та цигарки?». Захід відбувся в межах виробничої (асистентської) практики і реалізувався як її «виховно-просвітницький» складник. Формат події охопив досить широку глядацько-слухацьку аудиторію ‒ учасниками вебінару стали майже 80 осіб, серед яких студенти І ‒ IV курсів і магістри «початківці», а також викладачі кафедри педагогіки початкової освіти (завідувач кафедри професор Оліяр М. П., професор Цюняк О. П., доцент Сливка Л. В.) та кафедри фахових методик і технологій початкової освіти (професор Качмар О. В.)
У «передмові» до вебінару доцент Л. Сливка анонсувала актуальність проблеми антиалкогольного і протинікотинового виховання дітей та молоді і зазначила, що, з огляду досить спорадичного представлення методичних розробок відповідного змісту в українському науковому просторі, творчий доробок авторки вебінару можна охарактеризувати як новаторський.
Розпочавши розмову із присутніми із запитання: «Коли, на Вашу думку, доцільно розпочинати обговорення з дитиною антиалкогольних і протинікотинових проблем?», Н. Котурбаш ознайомила учасників вебінару з правилами, які сприяють ефективному проведенню такої бесіди, звернула увагу на «приховану» рекламу алкоголю і сигарет в засобах масової інформації і продемонструвала «нездоровий» контент деяких мультиплікаційних дитячих фільмів.
«Родзинками» зустрічі стали репрезетовані Н. Котурбаш авторські методики підготовки майбутніх учителів до антиалкогольного і протинікотинового виховання, як-от: виготовлення аплікацій з клаптиків паперу на тему «Ми за здоровий спосіб життя»; моделювання коміксів («Фільм про розваги»); створення казки («Планета Залежностей»).
Про те, що вебінар «вдався» засвідчує зокрема той факт, що обговорення почутого і побаченого тривало більше однієї години. Так, професор Качмар О.В. зазначила, що важлива місія у профілактиці шкідливих звичок належить учителю початкової школи, а, отже, він повинен бути належним чином підготовлений до реалізації цього процесу. Професор Цюняк О.П. підкреслила, що ефективність реалізації цієї ланки виховної роботи залежить від гармонійної співпраці учительського і батьківського загалу. Узагальнюючи, професор Оліяр М.П відзначила, що порушена на вебінарі проблематика спонукає до ґрунтовнішого її вивчення, зокрема, у вимірі психології, соціології та культурології.