СТЕФЮК ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА
Педагогічний стаж роботи – 29 років.
Кваліфікаційна категорія: вища категорія.
Місце роботи: вчитель початкових класів Верховинської ЗОШ І-ІІІ ст. Івано-Франківської області.
Закінчила Коломийське педагогічне училище за спеціальністю «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи», Прикарпатський університет ім. В. Стефаника за спеціальністю «Початкове навчання».
Тема педагогічного досвіду: «Формування міжпредметної компетентності молодших школярів шляхом впровадження інтегральної технології в практику роботи початкової школи».
Брала участь в обласних форумах педагогічних інновацій 2010, 2013 рр.
- Метод проектів у виховному процесі початкової школи.
- «Технології» − науково-методичний проект «Технологія проектного навчання»: проект «Гуцульська рахівничка».
- Конкурс «Педагогічна знахідка»
Тема роботи «Метод проектів у виховній роботі», 2013 р.
Учасник у номінації «Упровадження інноваційних технологій» VI-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень» з роботою «Метод проектів у виховній роботі».
Була спікером Всеукраїнського науково-практичного семінару «Технології розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи», 11 – 13 квітня 2018 р., м.Київ (Конча-Заспа).
Друковані праці:
- Стефюк О.Я. Абетка маленького гуцулятка. Київ: АННА-Т, 2012. 70 с.
- Стефюк О.Я. Метод проектів у виховній роботі. Газета «Сучасна школа України», 2015. С. 24–28.
- Стефюк О.Я. Проблеми екології. Інтегрований урок. 4 клас / Особистісно орієнтований підхід у початковій освіті/ упоряд. О. Кондратюк. Київ: Шк. Світ, 2008. С.121-
- Стефюк О.Я. Рахівничка. Київ: Арт Економі, 2017. 25 с.
- Стефюк О.Я. Методичний репозиторій педагогічного досвіду вчителів початкових класів загальноосвітніх шкіл Карпатського регіону. Гірська школа Українських Карпат. 2017. №17. С.205–215.
ІЛЬЧИШИН НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА
директор Івано-Франківської загальноосвітньої школи І ступеня №26.
Стаж роботи – 23 роки.
Стаж керівної роботи – 12 років.
Спеціальність за дипломом – «Вчитель початкових класів».
Категорія – вища, звання – «вчитель-методист».
У школі, яку очолює Наталія Євгенівна, працює 28 педагогічних працівників. Школу № 26 було відкрито у 2002 році. У місті заклад є одним із наймолодших, але за такий короткий термін є значні досягнення, є чим пишатися. Школа намагається створювати своїм маленьким вихованцям необхідні умови для всебічного розвитку. Окрім основних предметів, тут вивчають різноманітні курси за вибором, дітей залучають до творчих гуртків та спортивних секцій. А ще школа робить все для того, щоб навчання для маленьких школярів було цікавим та легким. Саме тому заклад став експериментальним майданчиком Всеукраїнського проекту «Розумники» (SmartKids). Проект передбачає поєднання традиційних методів роботи з новітніми інтерактивними технологіями та ігровими формами у навчанні.
ЗАГРІЙЧУК ЛАРИСА
Педагогічний стаж 23 роки.
Кваліфікаційна категорія: вища категорія.
Місце роботи: учитель початкових класів приватноі школи-садка «Перша ластівка»
м. Івано- Франківськ, методист ОІППО лабораторії дошкільноі та початкової освіти.
Закінчила Прикарпатський університет ім. В. Стефаника за спеціальністю «Початкове навчання та музика». У 2003 році здобула другу вищу освіту за спеціальністю — учитель християнської етики.
Тема педагогічного досвіду; «Партнерська взаємодія вчителів та батьків в контексті НУШ».
Лариса Загрійчук — спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист». Учитель-новатор, активно впроваджує інноваційні методи навчання в роботу з дітьми, а саме: компетентнісне навчання на основі нейродидактики, коуч-технології.
З 2002року — керівник творчої групи вчителів розвивального навчання, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів школи, позаштатний лектор ОІППО (авторські курси на тему «Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій»).
З 2012 по 2015 — керівник АТМП учителів початкових класів Івано- Франківської області. Із 2016 р. — керівник творчої групи вчителів, які впроваджують здоров’язбережувальні технології.
Переможець міського та обласного етапів, лауреат ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу « Учитель року» в номінації «учитель початкових класів» у 2006 році. З 2012 по 2019 – керівник обласної авторської творчої майстерні учителів початкових класів.З 2017 року –тренер НУШ.
Приймає участь у міжнародних, всеукраїнських та обласних науково-практичних конференціях. Пройшла навчання по НУШ з спеціалістами з питань реформування освіти з Австрії, Фінляндії, Польщі, США. Є міжнародним та національним тренером освітніх програм, тренером НУШ, членом робочої групи по розробці Державних стандартів початкової освіти та співавтором модельної програми початкової школи. Для освітян міста, області, України тільки протягом 2018 -2019 року нею проведено більше 70 тренінгів, воркшопів, майстер-класів з питань НУШ.
Лариса Загрійчук з 2019 р. є експертом з питань сертифікації учителів. Як експерт, здійснює експертне оцінювання професійних компетентностей учителів України, що проходять сертифікацію.
Лариса Загрійчук – є автором педагогічних публікацій:
- Партнерська взаємодія учителів та батьків в контексті НУШ, навчально- методичний посібник для вчителів 2019 р. ,схвалено Міністерством освіти і науки України до використання в загальноосвітніх навчальних закладах.
- Формування культури здоров’я молодших школярів, навчально- методичний посібник для вчителів 2015р., схвалено Міністерством освіти і науки України до використання в загальноосвітніх навчальних закладах.
За активну роботу в розбудові національної школи неодноразово представлялась до нагород : Грамота Міністерства освіти та науки України у 2006 (Почесна Грамота МОНУ, наказ МОН № 563-к ід 15.06.2016), Почесна грамота Кабінету Міністрів України у 2006 р. ( наказ КМУ №11840 від 20.09.2006), нагрудний знак «Відмінник освіти», лауреат премії ім.Б. Ступарика у 2008 році, лауреат обласної премії М.Стельмаховича у 2015, Грамоти Департаменту освіти ОДА, Грамоти виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, Подяки міського голови.
Загрійчук Лариса Михайлівна на посаді учителя початкових класів приватної школи-садка «Перша ластівка» працює з 1997 року. Це сучасний творчий, креативний учитель нової української школи, відкрита до змін, інновацій. В рамках нової української школи в освітньому процесі активно впроваджує принципи нейродидактики. Це учитель-новатор, який проводить активну роботу по розбудові української національної школи. Особливу увагу звертає на формування громадянських компетентностей учнів під час освітнього процесу. Пройшла міжнародну сертифікацію учителів, що працюють за програмою «Step by step».
Друковані публікації:
- Навчально-методичний посібник для вчителів «Формування культури здоров’я молодших школярів» 2015 р. (схвалено Міністерством освіти і науки України до використання в загальноосвітніх навчальних закладах).
- Партнерська взаємодія учителів та батьків в контексті НУШ, навчально- методичний посібник для вчителів 2019 р. ,схвалено Міністерством освіти і науки України до використання в загальноосвітніх навчальних закладах.
- Автор статей з розвивального навчання. Друкувалася в журналах «Початкова школа», « Джерела», газеті « Освітянське слово».
Співавтор посібників з розвивального навчання:
- « Перші кроки шкільного життя»;
- «Контрольні роботи для учнів початкових класів за програмою розвивального навчання»,
- «Конспекти уроків для вчителів, які працюють за програмою розвивального навчання».
Додаткове навчання:
Тренінг для тренерів «Нова українська школа», 2017. м.Київ.
Тренінг для авторів Взірцевої програми навчання «Нова Українська школа», 2017, вересень, Варшава, Проект ЦРО(PL).
Тренінг « Нова українська школа- тнові підходи до навчання і викладання», 2017, жовтень, Київ ( МОНУ, Організація Культр Контакт Австрія).
Тренінг для авторів рамкової освітньої програми та зразка програми навчання «Нова Українська Школа 2» , 2017 , листопад, Варшава, Проект ЦРО(PL).
Тренінг « Педагогіка початкової школи. Фінський досвід», 2018, жовтень, Київ.
Тренінг «Інноваційні механізми створення ігрового простору дитини. Освітні технології LEGO», 2018, Київ.
Тренінг « Педагогіка початкової школи. Фінський досвід», 2019, лютий, Київ.
Тренінг « Педагогіка початкової школи. Фінський досвід», 2019, березень, Київ.
Додаткова інформація: регіональний координатор LEGO.
ДИБОВСЬКА ОЛЕСЯ
Педагогічний стаж роботи – 6 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.
Місце роботи: вчителька початкових класів Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18.
Закінчила маґістратуру ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за спеціальністю «Початкове навчання. Практична психологія» та аспірантуру кафедри української літератури Факультету філології.
Олеся Дибовська – вчителька початкових класів Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18, тренерка Нової української школи. Учасниця робочої групи творчої майстерні вчителів початкових класів міста Івано-Франківська “Інтегрований підхід до навчання в Новій українській школі”; реалізовує авторський проєкт на базі платформи Нової української школи із використання цифрових ресурсів вчителями перших класів у рамках співпраці з Департаментом освіти та науки Івано-Франківської міської ради.
Активно долучається до впровадження інновацій і у практиці вихователів груп продовженого дня, проводячи інтенсиви на педагогічних студіях з питань наступності освітнього процесу Нової української школи на групі продовженого дня, а також можливостей реалізації методології «Навчання поза стінами» у загальноосвітніх навчальних закладах. Окрім того, Олеся Дибовська представляє здобутки української освіти та технології Нової української школи українській діаспорі, проводячи воркшопи для вчителів українських закордонних шкіл на семінарах-тренінгах та науково-практичних конференціях (Туреччина, Нідерланди).
Була учасницею: культурно-освітнього проекту з містом-партнером Івано-Франківська м. Нова Суль, Польща (2015), Авторського семінару Ш. О. Амонашвілі та П. Ш. Амонашвілі з основ гуманної педагогіки (ЛОІППО, м. Львів, 2014); Міжнародного проекту «Освіта ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» з теми «Мнемотехніка: технологія засвоєння нової інформації» (ОІППО, м. Івано-Франківськ, 2015); майстер-класів від американських викладачів «Differentiation / Productive Work Groups» та «Constructivism (Child Centered Learning)» та семінару від волонтерів Корпусу Миру «American Teaching and Education Strategies» («YOLO», м. Івано-Франківськ, 2016-2017), ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону» (ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», м. Івано-Франківськ, 2017), воркшопу-семінару «Інклюзивна освіта в США та Україні: кроки разом» (м. Івано-Франківськ, 2017), Форуму інноваційної освіти INED (Український католицький університет, м. Львів, 2017, 2018), Форуму неформальної освіти «(не)Форма: Навчальний простір. Спільноти, що навчаються. Міста, що навчаються» (м. Івано-Франківськ, 2017), воркшопу «Intelligent Arduino Autocar Challenge» (STEP, м. Львів, 2018), літературно-освітнього воркшопу «Інноваційні підходи у філологічній освіті» (ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», м. Івано-Франківськ, 2018), Форуму «органічної» освіти (м. Бурштин, 2019), Дня фінської освіти (м. Київ, 2019), навчального курсу для освітян «Навчання поза стінами / Outdoor education» (Центр альтернативної освіти KAIZEN, м. Івано-Франківськ, 2019), навчальної програми для вчителів “Competency approach to professional formation of a teacher: from interactivity to the XXI century skills”
(MoPED project, м. Івано-Франківськ, 2019), семінару-практикуму з елементами тренінгу “Технології інклюзивного навчання” (м. Івано-Франківськ), Форуму “Liberal Arts: лідерство в освіті” (УАЛ, м. Київ, 2019), семінару-тренінгу для викладачів української мови (м. Анкара, Туреччина, 2019), Форуму інноваційної освіти INED (Український католицький університет, м. Львів, 2019), Міжнародної науково-практичної конференції “Українська закордонна школа – крок у майбутнє” (м. Гаага, Нідерланди).
Нагороджена грамотою директора Департаменту освіти та науки за творчу ініціативу, сприяння та активну участь в організації й проведенні міських методичних заходів з підвищення рівня фахової майстерності педагогів міста та з нагоди свята «Останнього дзвоника» (2018), подякою директора Департаменту освіти та науки за активну участь у проведенні загальноміських заходів щодо упровадження та реалізації Концепції «Нова українська школа» (2018, 2019), подякою ректора Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького за плідну співпрацю, підтримку спільних наукових та навчально-методичних проектів у галузі середньої та вищої освіти (2018).
У науковому доробку 11 статей та участь у 9 Всеукраїнських та Міжнародних конференцій з питань дослідження дитячої літератури, зокрема й закордонних (“The Child and the Book: Children’s Literature and Play” (Faculty of letters, University of Wrocław, Poland, 2016) та „O czym mówią rzeczy? Przedmioty w literaturze dziecięcej i młodzieżowej”(Muzeum Książki Dziecięcej Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy oraz Pracownia Badań Literatury dla Dzieci i Młodzieży Uniwersytetu Warszawskiego, 2017), співавторство у збірнику завдань «Справжній Стус у тестових питаннях і відповідях» (2017).
Авторка рецензій на книжковому веб-порталі про сучасну літературу «Буквоїд» (2014-2017), есеїв та оповідань, що виходили друком зокрема у газеті «Освітянське слово» (2014). Також була регіональним інтерв’юером збірника спогадів «Майдан від першої особи. Регіональний вимір» (Український інститут національної пам’яті, 2017), редакторкою книги «Звичайні незвичайні священики» (2017), упорядницею ґлосарійно-колажного видання «Літературні мапи» (2018).
Публікації:
- Дибовська О. Літературна казка у контексті літературознавчих досліджень. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. № 2 (26). С. 361-367.
- Дибовська О. Художній часопростір казок Валерія Шевчука. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. № 2 (30). С. 543-550.
- Дибовська О. Категорія часопростору як жанрова ознака казок Зірки Мензатюк (на матеріалі збірок «Зварю тобі борщику» та «Український квітник»). Наукові записки. Серія: Філологічні науки. Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. Вип. 148. С. 51-58.
4. Дибовська О. Концепт страху в літературній казці. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. 2016. №2 (34). С. 537-544.
- Дибовська О. Оніричний хронотоп казок Валерія Шевчука (на матеріалі збірки «Панна Квітів»). Слово і Час. №1. 2017. С. 47-54.
- Дибовська О. Хронотоп дороги в сучасних українських літературних казках. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. №3 (39). С. 416-422.
- Дибовська О. Хронотоп дому в сучасних українських літературних казках (на матеріалі збірки Валерія Шевчука «Панна квітів»). Прикарпатський вісник НТШ. Слово. №4 (40). 2017, №3 (47). 2018. С.500-507.
- Дибовська О.Вербалізація ґендерних стереотипів у дитячій літературі (на матеріалі збірки казок В. Шевчука «Панна квітів»). Література. Діти. Час. Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва. Вип. 5. Л. : 2016. С. 36-44.
- Дибовська О. Хронотоп страху в українських літературних казках (на матеріалі казки «Золотий Стіл» Валерія Шевчука). Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва «Література. Діти. Час». Вип. VI : Матеріали Всеукраїнської наукової конференції «Українська література для дітей і про дітей: історичні здобутки й тенденції розвитку» (11 жовтня 2016 року). Старобільськ : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка», 2016. С. 38-45.
- Дибовська О. Особливості хронотопу в літературній казці. International scientific journal. 2016. № 7. С. 172-17.
- Dybovska O. Folklore as a play in Ivan Andrusiak’s “Stefa and Her Chakalka”, “The Third Snow”, “Who is Afraid of Hares”. Knowledge, Education, Law, Manegment. №2 (22). Lublin, 2018. p. 39-45.