Викладачі кафедри доктор педагогічних наук, професор Олена Будник (керівник академічної групи проекту в університеті) та кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Близнюк взяли участь у тренінгах, що відбулися 19-23 березня 2018 року в Університеті Деусто (м. Більбао, Іспанія) у рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP.
Під час навчання учасники тренінгу ознайомилися із: системою освіти Іспанії та організацією навчального процесу в Університеті Деусто; імплементацією інновацій; методом Case Study в початковій школі, моделлю відкритої школи, представленої у вигляді екосистеми, досвідом роботи з мікро-MOOC; технологіями формування та розвитку комп’ютерного мислення студентів, методикою навчання STEAM через ігрову онлайн платформу STEAM Decks, специфікою та характеристиками блокового програмування на платформі Кodetu; особливостями дослідницького навчання (Inquiry Based learning), засобами оцінювання платформи PLATON, методологією тюнінгу (Tuning) та ключовими компетентностями, якими повинен володіти сучасний учитель; методологією навчання з використанням ігрових технологій, програмою формування медіаграмотності та впровадженням мультикультуралізму в сучасній школі.
Крім того, всі учасники тренінгу мали можливість працювати в соціальній мережі «Social Lab», яка розроблена в Університеті Деусто для демонстрування загроз у соціальних мережах і формування інформаційно-комунікативної культури студентів. Цікавою та змістовною була екскурсія до лабораторії Fab-lab, де ознайомилися з її основним призначенням та обладнанням, побачили процес виготовлення виробів за допомогою 3D-принтера. У рамках тренінгів професор Олена Будник та доцент Тетяна Близнюк представили власні створені українською мовою дослідницькі середовища для онлайн-навчання (http://www.golabz.eu/spaces).
Підсумком плідної роботи упродовж тижня стало вручення сертифікатів про проходження навчальних студій. Отриманий досвід викладачі університету зможуть використати у підготовці вчителів початкових класів до роботи в Новій українській школі.