Цьогорічні маґістранти-випускники спеціальності 013 Початкова освіта вперше вивчали навчальну дисципліну «Методика електронного навчання в початковій школі», яка була впроваджена в освітній процес у рамках міжнародного проєкту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (розробник: керівник академічної групи проєкту MoPED, доктор педагогічних наук, професорка Олена Будник). До вивчення нового курсу було залучено 59 студентів денної форми і 144 – заочної форми навчання педагогічного факультету.
Заняття проводилися в новоствореному в рамках цього ж проєкту Центрі інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem», де передбачено використання можливостей інноваційного класу як складової освітньої екосистеми MoPED, зокрема роботу студентів у різних навчальних просторах (ІТ-простір, простір мобільного навчання, презентаційний простір, STEAM-lab, простір рефлексії, конференц-простір) з використанням комп’ютерів, планшетів, електронного фліпчарта SMART у комплекті з мобільним стендом, інтерактивної SMART Board з проектором та ін. Студентка Ірина Турчин зазначає: «Заняття проводилися в сучасному освітньому просторі, що максимально наближено до просторового дизайну Нової української школи, і це мотивувало моїх одногрупників до дружньої творчої праці, не заважаючи, що ми навчались в університеті уже останній семестр».
Рома Вагилевич – студентка, котра входить до складу університетської Комісії з питань якості освіти, – переконана в тому, що зміст курсу надзвичайно потрібний, корисний і сучасний, оскільки кваліфікований педагог повинен на належному рівні не лише вміти працювати з сучасними технічними засобами навчання, а й використовувати кращий європейський досвід щодо використання електронних освітніх ресурсів у роботі з учнями початкової школи. Випускниця Ольга Лесюк, яка уже має досвід роботи у школі І-го ступеня, зауважує на необхідності використання в освітньому процесі таких інструментів і засобів навчання, як: дослідницькі е-освітні середовища, онлайн лабораторії, навчальні ігри, навчальні відео, передусім у вивченні предметів STEAM, що були предметом вивчення цього курсу.
Професорка Олена Будник вважає, що в результаті вивчення нової дисципліни студенти навчилися практично використовувати електронні освітні ресурси, на яких розміщується необхідна інформація та цифрові інструменти для освітніх цілей; застосовувати методи онлайн комунікації для обміну інформацією з колегами для вирішення освітньо-професійних завдань; оцінювати зміст освіти в початковій школі на предмет використання сучасних методів електронного навчання, у т.ч. в умовах інклюзії; використовувати інноваційні технології навчання у роботі з учнями при вивченні певної освітньої галузі/предмету початкової школи; працювати з комп’ютерними мережами, застосовувати ІКТ для організації освітнього процесу та ін.