Щорічно світова спільнота відзначає День безпечного Інтернету (Safer Internet Day), який запровадили мережі Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпечного та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю. Цьогорічний День безпечного Інтернету в Україні проходить під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». В цей день всі учасники освітнього процесу об’єднуються заради підвищення рівня медіаграмотності та питань безпеки онлайн, беруть участь у різноманітних заходах. Викладачі та студенти кафедри долучилися до цієї міжнародної акції, яка проходить за ініціативи Міністерства освіти та науки України за підтримки компанії Google Україна.
Захід розпочався з роботи круглого столу на тему: «Цифрова година» (Digital Homeroom), під час якого модератори заходу, проведеного в університеті, доценти кафедри математики та інформатики і методики навчання, тренери курсу «Додатки «Google» Ольга Дудка та Олеся Власій розповіли учасникам про безпечне користування інтернетом, акцентували увагу присутніх на важливості формування практичних навичок протидії кіберзагрозам для закладів вищої освіти, ознайомили присутніх з особливостями функціонування екосистеми безпечного інтернету.
По завершенні дійства учасники приєдналися до відкритого онлайн майстер-класу «Цифрові інструменти та можливості Google для безпечного Інтернету» (модератор майстер-класу – сертифікований тренер Google for Education Антоніна Букач).
Варто зазначити, що тренінги такого рівня сприяють підвищенню інформаційної грамотності викладачів, навчають правилам безпечного користування Інтернетом.
Співорганізатором заходу виступив Центр інноваційних освітніх технологій “PNU Ecosystem”.
Так, доцент кафедри педагогіки, співробітниця Центру Інна Червінська, ознайомила учасників заходу з діяльністю центру щодо використання навчальних просторів та їх цільового призначення відповідно до концепції розвитку екосистеми університету, розповіла про освітні програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників та дидактичний потенціал медіаосвіти та медіаграмотності в контексті вивчення курсу «Медіадидактика» студентами педагогічних спеціальностей.
По завершенні тренінгової програми всі присутні отримали сертифікати.