Участь викладачів кафедри у засіданні круглого столу “Професійна кар’єра майбутніх фахівців початкової освіти. Досвід роботи з роботодавцями: реалії, проблеми та перспективи”

11.02.2020 року  відбулося засідання круглого столу “Професійна кар’єра майбутніх фахівців початкової освіти. Досвід роботи з роботодавцями: реалії, проблеми та перспективи”, організований деканатом, кафедрами педагогіки початкової освіти та фахових методик і технологій початкової освіти Педагогічного факультету ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”. Тематичні напрями роботи: використання маркетингових технологій у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи до професійної діяльності; впровадження в плани закладів вищої освіти міждисциплінарних колективних практико-зоорієнтованих курсів професійного спрямування; професійне самовизначення майбутніх педагогів початкової освіти під час педагогічних практик в закладах освіти.

Роботодавці висловили свої побажання щодо фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до майбутньої професійної діяльності. На думку роботодавців, “учитель повинен бути цікавим, знати нетипові програми, вміти застосовувати набуті знання на практиці” (Людмила Федорук, заступниця директора з навчально-виховної роботи СШ 11); “безвідривна практика дає можливість студентові відчути себе вчителем, студент повинен бути ерудованим, знати нові методики” (Наталія Ільчишин, директорка СШ 26), “чимало залежить від особистісного чинника студента, мотивація, любов до обраного фаху – важливі компоненти успішної діяльності; варто звернути увагу на вміння майбутнього вчителя вести документацію” (Світлана Якимів, директорка СШ 25), “сучасний вчитель повинен адаптовуватися під сучасних дітей, які хочуть товариського спілкування на своєму рівні, вміти використовувати сучасні інформаційні ресурси, вчитель повинен бути митцем” (Наталія Бойчук, директорка Бурштинської ЗОШ 2), “важливо, що викладачі педагогічного факультету співпрацюють з Центром освітніх інновацій, також запрошуємо студентів відвідувати наші гурткові заняття” (Марія Починок, директорка Центру освітніх інновацій Івано-Франківської міської ради), “найважливіше, що студенти готові чути, слухати і переймати досвід; варто поглибити знання психології дитини, а також робити акцент на співпраці з батьками” (Ірина Кіяк (сест.Йосифа), директорка Католицької школи святого Василія Великого).