КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ – СПІВОРГАНІЗАТОР МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ

12-15 жовтня 2020 року відбулась V Міжнародна науково-практична конференція: «Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір», яка проходила в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки. Кафедра педагогіки початкової освіти стала співорганізатором конференції. Під час конференції працювали науково-дискусійні платформи: «Дошкільна освіта»; «Початкова освіта»; «Спеціальна освіта»; «Соціальна робота та соціальне забезпечення»;  «Педагогіка вищої школи». Науково-дискусійна платформа «Початкова освіта» охоплювала такі проблеми:  ідеї гуманізації, демократизації, толерантності у підготовці майбутніх учителів: історія та сучасність сучасні освітні тенденції у підготовці вчителів Нової української школи: проблеми, здобутки, перспективи; Нова українська школа – простір освітніх можливостей; інформаційно-комунікаційні технології в професійній підготовці вчителів початкової школи; професійно-педагогічна культура вчителя сучасної початкової школи.

З вітальним словом виступили: ректор  Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки, професор Анатолій Цьось,  проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці, професор Засєкіна Лариса Володимирівна. З доповідями виступили: доктор пед. наук Марія Оліяр («Використання комунікативних стратегій в освітньому просторі початкової школи»), доцент Галина Русин та професор Halina Bejger (Польща) («Рraca z rodziną dysfunkcyjną w systemie pomocy Społecznej w Рolsce»), доктор пед. наук, професор Наталія Бахмат («Нова українська школа: інноваційний розвиток і якість освіти»), співавтор підручника «Українська мова. Буквар.1 клас», експерт громадської спілки «Освіторія», Інна Большакова  («Нова українська школа: сучасні підручники і посібники з української мови та літературного читання») та ін. У конференції взяли участь учителі шкіл, відбулась цікава дискусія щодо якості підручників, зокрема плюсів та мінусів  авторських видань.