Майбутні педагоги початкової школи продовжують вивчати навчальну дисципліну, розроблену у рамках проєкту MoPED

Уже другий рік поспіль випускники-маґістранти кафедри педагогіки початкової освіти вивчають навчальну дисципліну «Методика електронного навчання в початковій школі», яка була впроваджена в освітній процес університету у рамках проєкту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (розробник: докторка педагогічних наук, професорка Олена Будник).

Навчальний курс спрямований на розвиток у студентів цифрової компетентності, зокрема: здатності критично оцінювати цифровий контент, безпечно використовувати цифрові технології, засоби комунікації для вирішення професійно-педагогічних задач, навичок етичної поведінки в інформаційно-комунікаційному середовищі. Значна частина змісту присвячена практичним методам використання в освітньому процесі таких інструментів і засобів навчання, як: дослідницькі е-освітні середовища, онлайн лабораторії, навчальні ігри, відео та інтерактивні презентації у вивченні предметів STEAM. За відгуками магістрантів, які уже завершили вивчення «Методики електронного навчання в початковій школі», курс надзвичайно актуальний у сучасних умовах пандемії коронавірусу, адже використання методів онлайн комунікації для обміну інформацією з учнями, електронних освітніх ресурсів та інструментів є необхідними для дистанційного і змішаного навчання школярів.

Лекційні заняття цьогоріч проходили виключно онлайн, а практичні модулі – у змішаному форматі. Частково заняття проводилися в Центрі інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» з використанням можливостей інноваційного класу як складової освітньої екосистеми MoPED. Навчальний контент для студентів розміщений на платформі Moodle.

Випускники навчилися використовувати кращі європейські практики щодо організації освітнього процесу та зауважили, що ці навички та інноваційні підходи у навчанні є необхідними для ефективної професійної діяльності сучасного вчителя Нової української школи.