Лекція-круглий стіл з «Педагогічної інноватики»

Професорка кафедри педагогіки початкової освіти Оксана Цюняк провела лекцію-круглий стіл з третьокурсниками денної форми навчання спеціальності «Початкова освіта» на тему «Проєктне навчання».

Девіз заняття: «Уміння проектувати у великому й малому,

вибрати найбільш оптимальні,

у той же час конкурентоспроможні варіанти розвитку.

Цьому й навчає метод проектів.

В. Жарковська, В. Симоненко

         На засіданні «круглого столу» Оксана Петрівна  ознайомила присутніх із основною метою проєктного навчання, типами проєктів, основними етапами проєктної діяльності та охарактеризувала особливості реалізації проєктної технології у освітньому процесі нової української школи.

Студенти груп ПО-31, ПО-32, ПО(ск)-21 мали можливість ознайомитися з досвідом роботи магістрантки педагогічного факультету Ірини Дзери, котра працює на посаді вчителя початкових класів. Ірина Любомирівна актуалізувала питання про роль педагога у організації проєктної діяльності здобувачів початкової освіти, визначила переваги проєктного навчання для вчителів та учнів, а також представила власні напрацювання з теми «Організація STEM-освіти у початковій школі засобами проєктів».

Виступи студентів дають підстави стверджувати, що майбутні вчителі початкових класів добре володіють знаннями нормативно-правової бази системи освіти; визначають сутність та мету проєктного навчання. Окрім того, третьокурсники на занятті пропонували тематику міжпредметних проєктів, які доцільно застосовувати у початкових класах, моделювали фрагменти уроку, висловлювали власні міркування щодо цитованих думок учених, педагогів, вчителів-практиків, які пов’язані із темою, що розглядалася на лекції тощо. Підтвердженням цьому були змістовні відео-ролики та мультимедійні презентації.