26-27 вересня ц.р. викладачі кафедри – завідувач Марія Оліяр, професор Олена Будник, доценти Інна Червінська, Тетяна Близнюк та Любомира Ілійчук – взяли участь у міжнародній конференції «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті» у рамках проекту програми ЄС Еразмус + «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання (MoPED)» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP), яка відбулась у в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
З вітальним словом до учасників конференції звернулися ректор Київського університету імені Бориса Грінченка академік НАПН України, професор Віктор Огнев’юк і ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника професор Ігор Цепенда. Серед поважних зарубіжних спікерів – Тон де Йон (Ton de Jong), професор, завідувач кафедрою методики викладання (Університет Твенте, Нідерланди), Ян М. Павловскі (Jan M. Pawlowski), доктор наук, професор з інформаційних систем для бізнесу (Інститут інформатики, Університет прикладних наук Рур Вест, м. Мюльхайме-на-Руре, Німеччина), Катаржина Гдовська (Katarzyna Gdowska), Гірничо-металургійна академія імені Станіслава Сташиця, м. Краків (Польща) та ін. У конференції взяли участь: Володимир Бахрушин, доктор наук, професор, публічний експерт у сфері освітньої політики України, член Національної команди експертів з реформування вищої освіти України; Світлана Шитікова, директор Національного Еразмус+ офісу в України, Ольга Дзябенко, співкоординатор проекту MoPED (Університет Деусто, Іспанія) та ін.
27 вересня доцент кафедри Тетяна Близнюк провела тренінг “Від класичного уроку до дослідницько-орієнтованого навчання” для учителів закладів загальної середньої освіти та викладачів педагогічних університетів з різних міст України. Під час активної співпраці тренери ознайомили присутніх з навчальними можливостями онлайн платформи GoLab та продемонстрували нове бачення щодо інтеграції STEAM предметів.
Як зазначили учасники, ключовими тезами конференції були проблеми впровадження інноваційних методів навчання у професійній підготовці майбутніх вчителів, розвитку цифрової компетентності та медіаграмотності, підвищення якості освіти в Новій українській школі та ін. Матеріали конференції видруковано в електронному науковому фаховому виданні «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету» – спецвипуск «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті». У заході взяли участь близько 200 учасників з різних країн, зокрема Польщі, Німеччини, Нідерландів, Іспанії, Кіпру та ін.