У монографії обґрунтовано теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Подано методологію дослідження професійної підготовки магістрантів до інноваційної діяльності. Представлено концептуальні основи й змодельовано систему професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності й обґрунтовано зміст, форми і методи професійної підготовки магістрантів у закладах вищої освіти та запропоновано навчально-методичне забезпечення.
Дослідження, представлене доценткою кафедри Оксаною Цюняк, дозволяє окреслити наявні суперечності між: актуальною потребою модернізації системи вищої освіти, обумовленою процесами інтеграції України до світового освітнього простору та не розробленістю теоретико-методологічних і методичних засад реалізації інновацій у закладах вищої освіти; усвідомленням необхідності оновлення й осучаснення системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти та неготовністю освітян як основних суб’єктів, ініціаторів і реалізаторів інновацій до інноваційної діяльності; об’єктивною потребою формування фахової компетентності у майбутніх магістрів початкової освіти, що сприяє здатності ефективно застосовувати знання та уміння у вирішенні завдань інноваційного характеру та недостатнім рівнем сформованості у випускників закладів професійної готовності до інноваційної діяльності; сучасними вимогами до навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності і відсутністю науково обґрунтованого змісту, інноваційних форм та методів формування професійної готовності магістрантів до інноваційної діяльності.
Наукове видання адресовано викладачам закладів вищої освіти, науковцям, здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти, учителям.