Участь у звітній науковій конференції викладачів за 2020 рік

В університеті відбулася звітна наукова конференція викладачів, докторантів, аспірантів та студентів за 2020 рік. У режимі онлайн відбулося пленарне засідання на педагогічному факультеті.

 Із доповіддю на тему «Система професійної підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності» виступила професор кафедри педагогіки початкової освіти, доктор педагогічних наук Оксана Цюняк. Доповідачка представила результати власних наукових пошуків та зазначила, що проведення реформ, обумовлених цивілізаційними і соціально-економічними змінами у світі, інтеграція України в європейський освітній простір, здійснювана модернізація системи вищої педагогічної освіти, висувають нові вимоги до особистості педагога, передусім учителя початкової школи, рівень професійної готовності якого має відповідати вимогам часу. Саме з позицій сьогодення закладам вищої освіти значну увагу слід приділяти підготовці компетентного, відповідального фахівця, емоційно та фізично здорового, конкурентоздатного на ринку праці, професійно готового до ефективної роботи за обраною спеціальністю на рівні світових стандартів, здатного до соціальної і професійної мобільності, до постійного професійного зростання та самовдосконалення.

У контексті досліджуваної проблеми Оксана Петрівна зосередила увагу на моделюванні системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності на педагогічному факультеті, проаналізувала діяльність майбутніх педагогів у Центрі інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem», Центрі студентського розвитку,  студентському просторі «Paragraph», Університеті обдарованої дитини. Доповідачка поділилася власним досвідом організації доброчинних заходів, зокрема, благодійного ярмарку «Творимо добро своїми руками» та проведені майстер-класів із дітьми сиротами  у Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей (м. Івано-Франківськ).
Також Оксана Петрівна переконана, що виробнича педагогічна практика є важливою складовою системи професійної  підготовки майбутніх педагогів, що забезпечує формування умінь та навичок, необхідних для здійснення інноваційної діяльності.