ВИКЛАДАЧКА КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ПРОФ. Г. БІЛАВИЧ ВЗЯЛА УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНОМУ СТАЖУВАННІ

Викладачка кафедри педагогіки початкової освіти проф. Г. Білавич взяла участь у міжнародному стажуванні за загальною тематикою «Розвиток освітніх систем за умов сучасних викликів та трансформацій», яке здійснювалося в Католицькому університеті в Ружомберку (Словаччина) (з 15   квітня 2021 року до 8 червня 2021 року). Навчальний план науково-педагогічного стажування включав 180 годин (6 кредитів ECTS). Програма стажування передбачала теоретичне навчання, відвідування лекційних занять, виконання практичних завдань, проходження підсумкового тестування.  Зроблено висновки та рекомендації щодо використання результатів підвищення кваліфікації (стажування):  оновлення та розширення знань, формування нових професійних компетентностей у психолого-педагогічній, науково-дослідницькій, організаційно-управлінській діяльності; засвоєння інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання; аналіз  інновацій в освітніх системах країн Європейського Союзу; вивчення педагогічного досвіду, методів управління, ознайомлення з досягненнями педагогічної науки та перспективами їх розвитку; розвиток контактів у академічному науковому й освітньому середовищі; оцінка можливості застосування досягнень науки і техніки, технологій та перспектив їхнього розвитку в педагогічній практиці; аналіз якості освіти та наукових досліджень, діяльності закладу освіти, що ґрунтується на основі християнських принципів, відкритого діалогу в дусі академічних традицій та відданості суспільству; тенденції розвитку освіти в країнах Європейського Союзу та перспективні шляхи використання продуктивного досвіду за умов вітчизняної освіти. Висловлено пропозиції щодо використання результатів підвищення кваліфікації (стажування): розроблення пропозицій щодо удосконалення навчально-виховного процесу, упровадження в практику навчання найкращих досягнень педагогічної науки; застосування інноваційних технологій реалізації змісту навчання, що передбачає його гуманізацію, диференціацію, індивідуалізацію, запровадження дистанційних, інформаційно-комунікативних технологій навчання; актуалізація цифровізації освіти, створення навчально-методичних матеріалів, електронних засобів навчання, призначених для використання в процесі  підготовки майбутніх фахівців; формування ціннісних орієнтацій покоління цифрової ери; засоби та форми формування медіаграмотності в здобувачів освіти; здійснення науково-дослідницької діяльності з використанням інноваційних методів, за новими напрямами.