ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ ОРГАНІЗУВАЛИ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ ПОНАД ТРЬОХ СОТЕНЬ ПЕДАГОГІВ КАЛУСЬКОЇ ТГ

Упродовж 25-29 жовтня тривали курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників Калуської ТГ, які забезпечують навчання учнів 5-11(12) класів у закладах загальної середньої освіти, відповідно до нових методик згідно з Концепцією «Нова українська школа» за напрямами, визначеними п.15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21.08.2019 №800 на тему: «Цифрові технології в освітньому процесі НУШ», організовані та проведені викладачами кафедри педагогіки початкової освіти на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem».

Уперше в університеті за кошти державної субвенції відповідно до підписаних договорів навчалося 354 учителів, котрі працювали у 15-ти локаціях за фаховим спрямуванням: математика, STEM-освіта та інтегровані курси; біологія, екологія, основи здоров’я і природничі науки; географія, природничі науки; інформатика, інформаційні технології та робототехніка; фізика та астрономія; історія України, всесвітня історія, етика та правознавство; українська мова та література; зарубіжна література та інтегровані курси; іноземні мови та ін.

Як зауважує професор Олена Будник, акценти на курсах здійснено на вдосконаленні інформаційно-комунікаційної, цифрової, інклюзивної та мовленнєвої компетентностей щодо: використання цифрових інструментів в організації освітнього процесу; застосовування онлайн-сервісів для формувального та підсумкового оцінювання результатів навчання; розвитку навичок упровадження медіаосвітніх технологій та забезпечення зворотного зв’язку в умовах дистанційного/змішаного навчання здобувачів освіти; забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами з допомогою ІКТ; розвитку soft skills у професійній діяльності тощо.

Зокрема, у контексті реалізації програми курсів учасники поглибили свої знання про виклики цифровізації освіти та інновації для дистанційного навчання. Обов’язковий елемент кожного заняття – практична робота вчителів щодо використання освітніх цифрових сервісів (Kahoot, Padlet та ін.), розвиток умінь створювати власні медіапродукти й використовувати їх у викладанні конкретного навчального предмета (доценти Тетяна Близнюк і Катерина Фомін). Питання запобігання кібербулінгу сприяли розвиткові медійно-інформаційної грамотності вчителів, критичного мислення задля протидії маніпуляцій і фейків, дотримання правил інформаційної гігієни у сучасному інформаційному просторі (професор Інна Червінська).

Як зауважили керівники Калуських ліцеїв №№ 10, 2 – Тетяна Федорів і Наталія Овсеєнко, представлений у програмі курсів матеріал є особливо актуальний у сучасних умовах дистанційного та змішаного навчання, адже вчителі у режимі офлайн навчилися працювати з конкретними цифровими ресурсами та інструментами для роботи з учнями, налагодження з ними зворотного зв’язку та мотивації до пізнання нового знання.

Після завершення курсів привітати педагогів прибув мер Калуша Андрій Найда, начальниця управління освіти Калуської міської ради Ірина Люклян, а також керівники закладів загальної середньої освіти. Всі учасники отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації (30 акад. год).