ВИКЛАДАЧІ ТА СТУДЕНТИ УНІВЕРСИТЕТУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У РОБОТІ ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ»

 27 жовтня 2021 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» (модератори: Ольга Котенко, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Ганна Іванюк, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології), у якій  узяли участь викладачі та студенти – волонтери «Університету обдарованої дитини» (Марія Багрій, Галина Білавич, Наталія Благун,  Леся Височан, Олеся Власій,  Михайло Гнатюк, Ірина Гуменюк,  Ольга Деркачова,  Юлія Душенко, Ірина Дідух, Олег Довгий, Любомира Ілійчук, Оксана Кіліченко, Ярослава Костащук, Марія Клепар, Світлана Мальона,   Оксана Протас,  Руслана Романишин,  Галина Русин, Борис Савчук, Олена Скиданчук, Лариса Сливка, Оксана Цюняк, Мар’яна Перчик, Ангеліна Павлюк, Марія Пилипів) та ін.

З вітальним словом до учасників конференції звернулися: Віктор Огнев’юк,  доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, президент, академік Української академії акмеології, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка; Петро Саух, доктор філософських наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, академік-секретар відділення вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, віце-президент, дійсний член Української академії акмеології; Марек Шамот, доктор, професор, ректор Університету економіки в м. Бидгощ (Республіка Польща). До конференції долучилися чотири наукові установи: Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України, Інститут проблем виховання НАПН України; Державна установа «Український інститут розвитку освіти»; зарубіжні партнери: Університет  економіки в м. Бидгоші (Республіка Польща); Школа освіти Університетського коледжу в м. Ларнака (Республіка Польща); Варненський університет менеджменту (Республіка Болгарія); Варшавський медичний університет (Республіка Польща); Гомельський державний університет імені Франциска Скорини (Республіка Білорусь); Казахстанський національний педагогічний університет імені Абая (Республіка Казахстан); учасники з 28 закладів вищої освіти України, 25 закладів дошкільної та загальної середньої освіти, на онлайн-конференції були присутні 122 учасники.

На конференції наукові та науково-педагогічні працівники з різних регіонів України, закордонні партнери, українські педагоги-практики та здобувачі вищої освіти обговорили низку актуальних питань, під час пленарної сесії та дискусійного онлайн-простору відбувся обмін ідеями та позитивними практиками щодо реалізації нових стратегій підготовки педагогів,  відповідно до суспільних запитів та інноваційних викликів. Професорка кафедри педагогіки початкової освіти Галина Білавич та доцентка кафедри математики та інформатики і методики навчання для виступу в пленарному засіданні підготували доповіді та презентаційні матеріали, присвячені проблемам екології українського наукового мовлення майбутніх педагогів та цифровізації освіти в Україні крізь призму світового досвіду, у яких акцент зроблено на практичній діяльності здобувачів освіти та викладачів,  спрямованій на екологізацію мовного довкілля та впровадження інновацій у галузі цифровізації в освітній процес Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.