ВИКЛАДАЧКА КАФЕДРИ ВЗЯЛА УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ У РАМКАХ МІЖНАРОДНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ВИСТАВКИ «ОСВІТА І КАР’ЄРА − 2020»

 20 листопада 2020 року доцентка кафедри Оксана Цюняк представила досвід організації практичної підготовки майбутніх педагогів у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника у рамках вебінару «Інновації й традиції проведення практики у закладах фахової передвищої і вищої педагогічної освіти» Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта і кар’єра – 2020».

Модератори заходу − Мирослава Вовк, доктор педагогічних наук, завідувач відділу змісту і технологій педагогічної освіти та Лейла Султанова, доктор педагогічних наук, завідувач відділу теорії і практики педагогічної освіти ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України.

Партнерами в організації вебінару виступили заклади освіти, що мають цінний досвід проведення різних видів практики в Україні, впроваджують інновації у процес реалізації практичної підготовки майбутніх педагогів: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківський коледж ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка, Бердичівський педагогічний фаховий коледж та ін. У роботі заходу  взяли участь більше 50 учасників – науковців, викладачів, вчителів, методистів.

За результатами проведення вебінару було рекомендовано: у співпраці науковців і викладачів-практиків узагальнити методичні напрацювання закладів фахової передвищої і вищої освіти у здійсненні практичної підготовки майбутніх педагогів в межах аналітичних матеріалів; ініціювати опитування викладачів фахової передвищої і вищої педагогічної освіти з метою виявлення проблем проведення різних видів практики; презентувати інноваційний досвід організації практичної підготовки, сформований у регіональних закладах педагогічної освіти, у засобах масової інформації, у соціальних мережах; висвітлити здобутки викладачів, науковців щодо інновацій у практичній підготовці майбутніх учителів у фахових виданнях з освітніх, педагогічних наук («Естетика і етика педагогічної дії», «Імідж сучасного педагога» тощо).