Науково-методичний семінар-тренінг у рамках проекту ERASMUS+«MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).

26 квітня 2018 року на кафедрі педагогіки початкової освіти відбувся науково-методичний семінар-тренінг у рамках міжнародного проекту ERASMUS+ «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).

Керівник академічної групи проекту, доктор педагогічних наук, професор Олена Будник у своєму виступі ознайомила присутніх із інноваційними методиками викладання, навчальними ресурсами електронного навчання за результатами  навчальних візитів в Університет Деусто та Краківську гірничо-металургійну академію. Значна увага була приділена проблемі використання ігрових технологій, програми формування медіаграмотності студентів, розвитку в них критичного мислення та цифрової грамотності.

У ході міні-тренінгу з теми «Методика дослідницького STEAM-навчання у Новій українській школі» проф. Олена Будник окреслила методику дослідницького STEAM-навчання та конкретний інструментарій онлайн навчання, а також створені нашими викладачами та магістрантами в рамках окресленого проекту дослідницькі середовища українською мовою (http://www.golabz.eu/spaces). Доцент Тетяна Близнюк виступила з презентацією на тему «Рекомендації щодо створення нових навчальних курсів через призму особистості сучасного студента» та провела тренінг, який мав на меті створення портрета особистості студента ХХІ століття та розроблення елементів нового навчального курсу. Доцент Інна Червінська презентувала модель змішаного навчання в сучасному закладі вищої освіти, поділилася практичним досвідом використання електронного навчання
(e-Learning) при вивченні курсу «Дидактика» зі студентами спеціальності «Початкова освіта».

Викладачі кафедри виявили зацікавлення новітніми технологіями викладання у підготовці сучасного вчителя початкової школи, зокрема технологіями мобільного та змішаного навчання.