Викладачі кафедри взяли участь у навчальних тренінгах у рамках Міжнародного проекту програми ЄС Еразмус+ KA2 «MoПЕД»

Упродовж кількох днів у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» тривали навчальні тренінги для викладачів українських університетів у рамках Міжнародного проекту програми ЄС Еразмус+ KA2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoПЕД» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP), які були проведені колегами з університету Деусто (Іспанія): Ольга Дзябенко, Марія Ярош, Марія Луз Гомес та Аранца Арруті Гомес.

У тренінгу взяли участь викладачі нашої кафедри: керівник академічної групи проекту, доктор педагогічних наук, професор Олена Будник, кандидати наук, доценти Тетяна Близнюк, Олексій Воробець, асистент Сергій Сидорів.

Предметом обговорення стали питання щодо оновлення змісту освіти у вищій школі засобами педагогічних інновацій, зокрема: модель відкритої школи, проблеми формування критичного мислення студентів, розвитку їх цифрової компетентності у проектуванні уроку, підприємницької культури, дослідницьких навичок із використанням платформи GO-LAB, моделювання результатів навчання та методів їх оцінювання (у т.ч. з використанням методики «перевернутого» навчання) та ін. Особливо корисними для викладачів були питання щодо вивчення інструментів для роботи з відеофайлами, інфографікою, а також особливості формувального оцінювання результатів навчання, зауважила професор Олена Будник.

Тренінги відбувалися в інтерактивному форматі, що уможливило активну участь усіх учасників у дискусіях, обмін досвідом щодо розроблення власних стратегій інноваційної діяльності. Кращі європейські практики щодо організації освітнього процесу будуть використані у процесі створення і впровадження нових навчальних дисциплін для студентів спеціальності «Початкова школа». Наступний етап – проведення навчальних тренінгів для викладачів факультету і вчителів закладів загальної середньої освіти задля поширення отриманого досвіду, підвищення рівня професійно-педагогічної майстерності.