Інклюзія у просторі дитячої літератури

26 вересня відбувся Афілійований міні-EdCamp Burshtyn в онлайн-форматі. У ньому брали участь 173 учасниці й учасників. Тема – «Нова українська школа: початкова, середня, вища. Синергія в дії». Програма події передбачала 2 експертні паралелі, під час яких дискутували про: ранню освіту як світовий тренд; цифрові технології в STEM-освіті; особливості проведення STEM-уроків з доповненою реальністю; міжнародний освітянський досвід; якісну освіта в нових реаліях; систему mozaWeb, використання інструментів та контенту; мислення зростання; інклюзію у просторі дитячої художньої літератури; нове управління; поведінку як засіб комунікації, АВС-модель у інклюзії; навчальний простір онлайн та безпека в ньому.

Професорка кафедри педагогіки початкової освіти Деркачова О. С. ознайомила присутніх з новинками дитячої інклюзивної літератури, як вітчизняної, так і зарубіжної, запропонувала можливі класифікації такої літератури, а також звернула увагу на особливості аналізу інклюзивних художніх творів.